HEMA klantenservice

HEMA is een van de grote warenhuizen van Nederland. Daarbij heeft de HEMA bijna 800 vestigingen in 9 landen. Dit maakt HEMA een internationaal succes. Daarnaast biedt HEMA ook een breed aanbod van producten en diensten. Van ondergoed tot fotoproductie en verzekeringen. Heb je een klacht, vraag of idee voor de HEMA? Dan kun je altijd contact opnemen met de HEMA klantenservice. De klantenservice van de HEMA kan via diverse wegen bereikt worden. In eerste plaats natuurlijk via de winkels. Daarbij ook via telefoon. social media en het sturen van een bericht. Hieronder vind je alle informatie die je nodig hebt om de HEMA klantenservice te bereiken.

Telefonisch contact opnemen met de HEMA klantenservice

De HEMA is bereikbaar via telefoon. Je kunt hierbij contact opnemen met de algemene klantenservice van de HEMA, maar ook met de individuele winkel. Je kunt de HEMA algemene klantenservice telefonisch bereiken via: 020-224 2424. Je kunt bij de algemene klantenservice van HEMA terecht voor algemene vragen over HEMA producten of de klantenservice. Heb je specifieke vragen voor een product dat je bij een lokale winkel hebt gekocht? Neem dan contact op met de lokale winkel.

Telefonisch contact met de lokale winkel

Voor vragen die specifiek voor een lokale winkel zijn, kun je het beste contact opnemen met die specifieke winkel. Geen nummer op zak? Dan kun je het telefoonnummer van de winkel zoeken via: https://www.hema.nl/winkel-zoeken.
Hier vul je vervolgens de locatie van de winkel in en daarbij kun je direct zien wat het adres of het telefoonnummer van deze winkel is.

Chatten met een medewerker

De HEMA klantenservice is ook bereikbaar via de chat. Wanneer je op de website van de HEMA komt, zie je rechts onderin een chatfunctie. Je kunt hier direct je vragen stellen en zo heb je direct contact met een medewerker. De HEMA chat is dus niet een bot, maar een echte medewerker. Zorg dat je belangrijke informatie direct bij de hand hebt, zodat de HEMA klantenservice je zo gemakkelijk mogelijk kan helpen.

Via Social Media

De HEMA klantenservice is bereikbaar via Social Media, voor wanneer je niet direct contact wil, maar gewoon snel een vraag wil stellen. De HEMA klantenservice is bereikbaar via Facebook en Twitter.

  • Facebook: https://www.facebook.com/hema
  • Twitter: https://twitter.com/hema

Je kunt een algemene vraag stellen via een publieke post. Echter moet je persoonlijke informatie nooit nooit delen via een publieke post. Stuur hiervoor altijd een privé berichtje naar het account. De HEMA klantenservice zorgt dat je zo snel mogelijk een bericht terug krijt.

Contact met de winkel

Contact met de winkel is voor velen de handigste manier om een vraag beantwoord te krijgen. Via de website kun je op lokale winkels in jouw buurt zoeken en via die weg zorgen dat je gemakkelijk en snel de juiste informatie krijgt. Je kunt bellen, bij de winkel langs of een mailtje sturen. Zo kan de HEMA je lokaal en nationaal via allerlei wegen helpen.

Plaats een reactie