Het Nederlandse lingeriemerk Hunkemöller is al vele decennia een begrip bij dames die op zoek zijn naar kwalitatief goed en mooie ondermode. Alles wat je in de vele honderden Hunkemöller-winkels aantreft is door designers van het merk zelf ontworpen. Vandaag de dag kom je de shops van Hunkemöller niet alleen in Nederland tegen, maar ook in 18 landen, verspreid over de hele wereld. In ons eigen land is het lingeriemerk marktleider. Naast de talloze fysieke winkels beschikt Hunkemöller ook over een eigen webshop waarin je altijd de meest actuele collecties aantreft. Hieronder meer over de Hunkemöller klantenservice.
Contact met de Hunkemöller klantenservice
Je kunt met een medewerkster van de klantenservice contact opnemen als je iets te weten wilt komen over de online bestelling die je via de website hebt geplaatst. Ook als je iets niet helemaal duidelijk is na het lezen van een product beschrijving helpt de klantenservice van Hunkemöller je graag met het verstrekken van aanvullende informatie. Daarnaast kun je er terecht als je iets wilt ruilen of retourneren en niet precies weet hoe dat in z’n werk gaat. Tenslotte kun je ook met eventuele klachten over Hunkemöller contact opnemen met de medewerksters van de klantenservice van dit lingeriemerk.
Telefoonnummer
Voor telefonisch contact met de klantenservice van Hunkemöller bel je naar het volgende nummer: 035 – 646 54 12. Voor gesprekken naar dit telefoonnummer worden de gebruikelijke kosten bij je in rekening gebracht. De medewerkers van de klantenservice zitten van maandag tot en met vrijdag van 9 uur ’s morgens tot 5 uur ’s middags voor je klaar om je telefonisch te woord te staan. In het weekend is er niemand op de Hunkemöller-klantenservice aanwezig. Heb je op dat moment toch een erg dringende vraag, die niet over een online bestelling gaat, dan zou je eventueel tijdens openingstijden met een Hunkemöller-filiaal bij je in de buurt kunnen bellen.
Hunkemöller biedt haar klanten helaas geen rechtstreeks e-mailadres om contact met de medewerksters van de klantenservice op te kunnen nemen. In plaats daarvan is er een digitaal contactformulier op de website te vinden. Dat staat hier: https://www.hunkemoller.nl/contact. Deze schriftelijke contactmethode is eigenlijk alleen maar nuttig als je vraag of bericht aan Hunkemöller niet spoedeisend is. Het kan namelijk 3 tot 5 werkdagen duren voordat je antwoord van iemand van de klantenservice terug krijgt.
Social media
Zoals je dat van een bekend modemerk mag verwachten is Hunkemöller volop aanwezig op social media. Het bedrijf is wat dat betreft op praktisch alle toonaangevende platforms te vinden. De verschillende kanalen worden door Hunkemöller ingezet om je kennis te laten maken met de nieuwste collecties van dit merk. Daarnaast worden langs deze weg actuele acties in de winkels en/of de webshop bij je onder de aandacht gebracht. Je vindt Hunkemöller op Instagram (https://www.instagram.com/hunkemoller/), Facebook (https://www.facebook.com/hunkemoller/), Twitter (https://twitter.com/Hunkemoller), Pinterest (https://www.pinterest.com/hunkemoller/) en Snapchat (hunkemollerhq). Wil je naast een hoop foto’s ook graag bewegend beeld zien, dan tref je het, want Hunkemöller heeft ook een eigen YouTube-kanaal waar regelmatig nieuwe video’s op worden geplaatst. Je vindt dat kanaal hier: https://www.youtube.com/user/HunkemollerActies.
Retour
Hunkemöller vindt het belangrijk dat je ook echt tevreden bent over de producten die je bij het bedrijf koopt. Mede om die reden hanteert het lingeriemerk een zichttermijn van maar liefst 45 dagen. In die periode kun je je aankoop terug sturen naar Hunkemöller of het inleveren bij een van de fysieke winkels bij je in de buurt. Er zijn echter ook een aantal soorten producten uit het Hunkemöller-aanbod dat je niet kunt retourneren. Denk daarbij onder meer aan plak bh’s, panty’s, kousen, artikelen uit de beauty line en erotische speeltjes. Twijfel je of je wel of niet een bepaald product terug mag sturen? Neem dan gewoon even contact op met de medewerksters van de klantenservice.
Klacht
Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Dat geldt ook voor een topmerk als Hunkemöller. Natuurlijk probeert het hedrijf wel om dergelijke missers zoveel mogelijk te voorkomen. Stuit je toch op een product of dienstverlening van dit lingeriemerk waar je ontevreden over bent, dan kun je daarover natuurlijk een klacht indienen. De klantenservice is in dat geval je eerste aanspreekpunt. Bereik je langs die weg geen tevredenstellende oplossing, dan zou je aansluitend een (aangetekende) klachtenbrief kunnen sturen naar Hunkemöller, Liebergerweg 28, 1221 JS Hilversum. Als ook dat geen goede oplossing oplevert, dan is het wellicht verstanding om de Consumentenbond in te schakelen. Betreft je klacht een online aankoop in de webshop van Hunkemöller, dan zou je ook een beroep kunnen doen op een onafhankelijke geschillencommissie. Meer info daarover vind je hier: https://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/thuiswinkel/. Let op! Aan deze twee laatstgenoemde mogelijkheden zijn wel enige kosten verbonden.
Chat
Via de website van Hunkemöller is het ook mogelijk om rechtstreeks met een medewerkster van de klantenservice te chatten. Om deze chatfunctie te activeren klik je op de tekstballon met het vraagteken erin, dat rechtsonder in het scherm staat. Zodra je erop drukt kun je er eventueel ook voor kiezen om via Facebook Messenger met Hunkemöller te chatten. Houd er bij beide opties rekening mee dat er alleen op je chatverzoek wordt gereageerd als er daadwerkelijk personeelsleden op de klantenservice aanwezig zijn. Dat is dus uitsluitend van maandag tot en met vrijdag van 9 uur ’s morgens tot 5 uur ’s middags.