Kruidvat is een van de grootste drogisterijen in Nederland en België. Het biedt een breed aanbod aan haar, huid, tand- en lichaamsverzorgingsproducten. Daarbij biedt Kruidvat ook verschillende soorten levensmiddelen aan, van snoep tot energierepen. Sinds 2002 is Kruidvat onderdeel van een Hong Kong- Chinese private equity partij. Daarbij staat Kruidvat bekend om de goede deals en hoge kortingen. Ook heeft Kruidvat sinds kort een discount outlet waarin zij producten met nog hogere kortingen kunnen bieden. Kruidvat heeft een brede klantenservice die je via verschillende wegen kunt bereiken. Hieronder vind je hoe jij de Kruidvat klantenservice kunt bereiken.
Contact opnemen met de klantenservice van Kruidvat, op verschillende manieren mogelijk
Live chat met Kiki
Een van de voornaamste contactmogelijkheden met Kruidvat vind je op de website. Hier kun je namelijk chatten met de bot Kiki. Zij kan jouw vragen direct beantwoorden en geeft bij de start van de chat ook al een aantal mogelijkheden weer, zoals ‘bestellingen’ , ‘Bezorging’ en ‘voordeelkaart & account’. Zo kan bot Kiki jouw direct helpen met de meest voorkomende vragen. Het makkelijke aan deze bot is dat je niet hoeft te wachten tot je contact krijgt met de klantenservice, maar direct je vraag kunt stellen. Krijg je jouw vraag niet goed beantwoord? Dan kun je altijd contact opnemen via de telefoon.
Contact met Kruidvat via telefoon
De Kruidvat heeft een aantal verschillende telefoonnummers voor de verschillende diensten die zij bieden.
- De Webshop Kruidvat kan bereikt worden via: 0318 798 001.
- Jouw Extra Voordeel is te bereiken via: 0318 798 007
- Winkels Kruidvat kun je bereiken via: 0318 798 000 . Let op: je kunt niet individuele winkels bereiken, maar alleen een algemeen nummer voor Kruidvat winkels in het algemeen.
- De Kruidvat Foto kun je bereiken via: 0318 798 002. Zij kunnen jou antwoorden geven op vragen over bestelde foto’s of fotoboeken.
De Kruidvat klantenservice is op werkdagen bereikbaar tussen 09:30 en 17:30. Op zaterdagen en feestdagen is de Kruidvat klantenservice bereikbaar tussen 10:00 en 18:00. De klantenservice van Kruidvat kan geen informatie geven over voorraden. Deze informatie kan wel gevonden worden via de Kruidvat webshop.
Social Media
Heb jij liever geen direct contact met de Kruidvat klantenservice, maar stuur jij liever een berichtje? Ook dat is mogelijk. Via Sociale Media kun je makkelijk een berichtje sturen naar de klantenservice van Kruidvat. Zij reageren meestal binnen enkele uren. Stuur persoonlijke gegevens altijd alleen via een privé bericht en nooit in een algemene post. Je kunt de Kruidvat klantenservice bereiken via Twitter en Facebook.
- Twitter: https://twitter.com/KruidvatService
- Facebook: https://www.facebook.com/kruidvat
Je kunt een post plaatsen met een vraag of de klantenservice een direct message sturen. Heb je persoonlijke vragen waarbij je jouw gegevens wilt delen? Doe dit dan altijd via een direct message. Twijfel je of je deze informatie nodig hebt? Neem dan contact op met de telefonische klantenservice van Kruidvat.
Kruidvat winkels
Met algemene vragen kun je ook altijd terecht bij jouw lokale kruidvat winkel. Online is de winkel te bereiken op https://www.kruidvat.nl/.