Simyo klantenservice

Simyo is een Nederlandse provider van telefonie en data die de afgelopen jaren sterk is gegroeid. Simyo is gevestigd in Amsterdam en biedt SimOnly, Prepaid, maar ook telefoons en de ESim. Simyo staat bekend om de goede klantenservice en vrolijke stijl. Simyo biedt daarnaast ook allerlei manieren om contact op te nemen met de Simyo klantenservice.

Telefonisch contact met Simyo klantenservice

Simyo heeft een goede klantenservice waar je gemakkelijk via telefoon contact mee op kunt nemen. Je kunt Simyo bellen op het nummer: 0800-8007. Bel je vanuit het buitenland? Dan kun je bellen met +31 20 2003007. Er zijn geen kosten verbonden aan deze telefonische service. De Simyo klantenservice is telefonisch bereikbaar op;

  • Maandag 08:30 – 20:00
  • Dinsdag 08:30 – 20:00
  • Woensdag 08:30 – 20:00
  • Donderdag 08:30 – 20:00
  • Vrijdag 08:30 – 20:00
  • Zaterdag 08:30 – 20:00
  • Zondag 08:30 – 20:00

Storingen in de buurt?

Heb jij last van een storing? Velen bellen hiervoor met de klantenservice, maar Simyo heeft een eigen pagina waar je direct kunt zien of er een storing in jouw regio of netwerk is, of niet. Je kunt deze informatie gemakkelijk vinden via: https://allestoringen.nl/storing/simyo/
Ook problemen bij Simyo zelf worden hier direct zichtbaar. Heb jij een storing, maar geeft de pagina geen storingen weer? Bel dan met de Simyo klantenservice.

Simyo klantenservice contact via formulier

Mailen met Simyo is in verband met de GDPR niet meer mogelijk. Wel is het mogelijk om gebruik te maken van het contactformulier op hun website. Hier kun je direct jouw vraag stellen en doorsturen naar de klantenservice. Zij zullen jou zo snel mogelijk een antwoord sturen. Dit antwoord komt binnen via het door jou opgegeven mailadres. Je vindt het contactformulier hier: https://www.simyo.nl/klantenservice
Contact via Whatsapp

Heb je liever contact via chat? Dan kun je Simyo altijd een bericht sturen via Whatsapp. Zij proberen dezelfde dag nog te reageren. Om een chatbericht te starten met Simy, stuur je jouw vraag of bericht naar het nummer +31 6 51000054. De exacte reactietijden zijn onbekend, maar je kunt er veilig vanuit gaan dat je dezelfde dag nog bericht krijgt.

Maandag t/m Vrijdag: van 08:30 tot 20:00 uur.
Zaterdag & Zondag: van 10:00 tot 17:00 uur.

Veel gestelde vragen aan Simyo

Het kan soms fijn zijn om vragen snel even op te zoeken op de website. Dan hoef je niet te wachten aan de telefoon, of een reactie op je bericht af te wachten. Daarom biedt Simyo klantenservice een lijst aan veelgestelde vragen op de website. Je vindt deze antwoorden hier: https://www.simyo.nl/klantenservice

Simyo klantenservice social media

Je kunt Simyo bereiken via Facebook Messenger op: https://www.facebook.com/simyonl.
Zij zijn online van Maandag t/m Zondag: van 9:00 tot 20:00 uur. Verdere accounts van Simyo zijn niet geopend voor vragen en antwoorden. Wel kun je via andere platformen informatie vinden rondom dit bedrijf en hun diensten.

1 gedachte over “Simyo klantenservice”

  1. ik heb hulp nodig maar ben digibeet, dus kunt u mij bellen a.u.b. ?
    ik ben nl. mijn pukcode kwijt en kan niet verder…. ik zou dat op Mijn Simyo onder het kopje Instellingen – Simkaart terug moeten kunnen vinden door op het oogje te klikken, maar onder “Instellingen” zie ik nergens “Simkaart” …..
    Dringend verzoek om mij zsm. te bellen, want ik kan mijn mobieltje nu niet gebruiken !!

    Beantwoorden

Plaats een reactie