Transavia klantenservice

Transavia is een Nederlandse luchtvaartmaatschappij die nationale en internationale vluchten uitvoert binnen Europa, Afrika en het Midden Oosten. Zij voeren zowel lijnvluchten als chartervluchten uit en vallen onder moederbedrijf Air France KLM. Het bedrijf is gevestigd in Nederland, maar heeft ook een zustermaatschappij in Frankrijk genaamd Transavia France. Velen denken dat het een relatief nieuwe maatschappij is, zoals Ryanair, maar het bedrijf werd in 1966 al opgericht in Limburg. Ben jij op zoek naar de Transavia klantenservice? Dan ben je hier aan het juiste adres.

Transavia klantenservice online

Een bedrijf als Transavia, met honderdduizenden klanten per dag, heeft veel vragen te verwerken. Van problemen bij het inchecken, tot het willen cancelen van een vlucht of regelen van nieuwe overstap. Al die vragen komen bij het lokale vliegveld of bij de Transavia klantenservice terecht. De klantenservice van Transavia biedt dan ook een hoop mogelijkheden om jouw vraag zo spoedig mogelijk te kunnen beantwoorden.

Klantenservice via website

De voornaamste weg om de klantenservice van Transavia te bereiken is via de website. Op https://www.transavia.com/nl-NL/service/klantenservice/ vind je alle informatie die nodig is om je vlucht succesvol te boeken, in te checken en te boarden. Je kunt hier direct je vlucht wijzigen, cancellen, maar ook informatie vinden over huidige bestemmingen en de toegestane handbagage en ruimbagage. Je vindt hier ook een pagina met veelgestelde vragen waar je alle belangrijkste vragen direct beantwoord krijgt. Je vindt deze ‘Frequently Asked Questions’ via: https://www.transavia.com/nl-NL/faq/

Klantenservice via Sociale Media

Je kunt de Transavia klantenservice ook bereiken via Social Media. Hier kun je jouw specifieke vraag direct stellen via een privé bericht. Transavia belooft dat je vraag dezelfde dag nog wordt beantwoord. Dit is dus niet de plek voor vragen met spoed. Je kunt contact opnemen via de volgende platformen:

  • Twitter: http://www.twitter.com/transavia
  • Facebook: http://www.facebook.com/transavia
  • Whatsapp: +31202146026 (je kunt dit nummer niet bellen).

Het voordeel van contact via Social Media is dat je dezelfde dag nog antwoord krijgt en je eigen vraag kunt stellen. Een nadeel is echter dat je niet direct antwoord krijgt en het dus niet geschikt is voor acute vragen.

Telefonisch contact met de Transavia klantenservice

Heb je een vraag met spoed? Sta je bijvoorbeeld op de airport en loop je tegen en probleem aan, of heb je net een ticket geboekt en heb je hier direct een vraag over die niet voorkomt in de FAQ? Dan kun je bellen met de klantenservice van Transavia. Vanuit bijna elk Europees land kun je bellen met de klantenservice. Let hierbij op dat de kosten per land ver uit elkaar kunnen liggen. Daarbij maakt het ook uit of je met een vaste lijn of een mobiele telefoon belt. Je kunt de klantenservice bereiken via:

  • Nederland +31 (0) 20 21 46 032 (lokaal tarief)
  • Frankrijk +33 (0)8 92 05 88 88 € 0,50 per minuut
  • België +32 (0)70 66 03 05 € 0,30 per minuut
  • Spanje +34 93 73 70 331 (lokaal tarief)
  • Portugal +351 300 506 299 (lokaal tarief)
  • Italië +39 899 00 99 01 € 0,30 per minuut
  • Overige landen +352 27 002 728

Plaats een reactie